יוגה מציעה לכם יתרונות בריאותיים, פיזיים ונפשיים רבים עבור כל האוכלוסיות וכל הגילאים. כן, זה לא מיועד רק לשוחרי בריאות בגיל העמידה שבוחרים בדרך חיים אלטרנטיבית – תרגול יוגה יכול לתת לכל אחד ואחת את הכלים שלהם להגיע לאיזון בריאות גוף ונפש.

בין אם אתם עוברים חלילה מחלה, מתאוששים מניתוח או חיים עם מצב כרוני, יוגה יכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מהטיפול שלכם ועשויה אף לזרז את הריפוי הטבעי של הגוף. ראו כאן לדוגמה מוצרי יוגה!

מה הן היתרונות של תרגול יוגה?

תרגול של יוגה נמצא כיעיל בשיפור כוח, שיווי משקל וגמישות הגוף. תנועות איטיות לצד נשימות עמוקות יכולות להגביר את קצב זרימת הדם, מחממים ומחזקים את השרירים, ושמירה על תנוחה אחת למשך זמן ממושך מסייע לבנות כוח.

דוגמה טובה לתרגול כזה הינו "תנוחת עץ" בו אתם צריכים להגיע לאיזון על רגל אחת, תוך החזקת הרגל השנייה אל השוק או מעל הברך בזווית ישרה. נסו להתמקד כמה שאפשר בנקודה שלפניכם בזמן שאתם מתאזנים למשך דקה.

תרגול יוגה יכול לסייע בהקלה על כאבי גב ומפרקים

יוגה יכולה להיות טובה מאוד לכאבי גב ובעיות מפרקים אחרות. באמצעות מתיחות בסיסיות לאורך כל טווח התנועה של המפרק, ניתן לעורר את הליך הריפוי הטבעי ולסייע לגוף לחזור לעצמו. ניתן לנסות לצורך העניין את תנוחת החתול-פרה. במנח זה עליכם לעמוד על ארבע, כאשר אתם מניחים את כפות הידיים שלכם מתחת לקו כתפיים ואת הברכיים מתחת לירכיים.

ראשית שאפו אוויר תוך כדי שאתם מאפשרים לבטן שלכם לרדת לכיוון הרצפה. לאחר מכן, נשפו את האוויר תוך כדי שאתם מושכים את הטבור לכיוון עמוד השדרה, כלומר מקמרים את עמוד השדרה כמו חתול שנמתח.

יש עוד המון תרגולי יוגה וכמו כן מוצרי ספורט, שיכולים להתאים לאנשים רבים עם בעיות מסוימות. מה הפלא שהיא הפכה להיות הבחירה של מיליוני אנשים ברחבי העולם.