להפיק אירוע בצורה מרשימה זה לא עניין של מה בכך. כמות הצעדים רבה, אך כגודל ההשקעה כך גודל ההצלחה. נציג כמה מן הדברים שכל הפקת אירועים מוצלחת נשענת עליהם.

קונספט ומיתוג

שני דברים ראשונים שאפשר למצוא בכל הפקת אירועים מוצלחת הם בניית קונספט ומיתוג גם כאשר מדובר בהפקת אירועים עסקיים . תחת שני העולמות הללו, יושבים הרבה מאוד מרכיבים כגון פתרונות שילוט, שילוב לוגואים, בחירת צבעים, מתנות קטנות למשתתפים ועוד.

מקום לאירוע

בכל הפקת אירועים מוצלחת תהיה התאמה בין סוג הכנס, אופיו והקונספט שלו, לבין המקום שבו הוא מתנהל. גודל המתחם חייב להתאים למספר המשתתפים. גם האווירה חייבת להיות בהלימה לקונספט ולאופי המשתתפים ואף למיתוג של הגוף היוזם את האירוע.

פתרונות תאורה והגברה

בהפקה של אירוע עסקי, כנס, תערוכה וכדומה, נדרשים מגוון סוגים של פתרונות תאורה והגברה. מערכות תאורה והגברה נועדו להשיג אסתטיקה רצויה, לאפשר תנועה נוחה ברחבי המתחם, להאיר את התכנים השונים, הביתנים, המיצגים, פינות האירוח והגשת המזון. פתרונות ההגברה צריכים להתאים למוזיקת הרקע לפי הצורך, להעברת נאומים, הרצאות, הדרכות וכדומה.

כיבוד – מקפה ועד ארוחות

הפקת אירועים מוצלחת דורשת תשומת לב גם לכיבוד. בחלק מהאירועים הכיבוד יהיה קל, וכולל שתייה, קפה, משקאות קרים וחמים, נשנושים שונים. באירועים אחרים יוגשו למשתתפים מנות של ממש, ארוחות מלאות ולעיתים ארוחות קוקטייל, לפי הצורך.

חוויה ותוכן

באירועים, בפרט עסקיים, נדרשת הרבה חשיבה על יצירת חוויה ותוכן. הזמנת מרצים, הכנת מצגות, סרטונים, ביתנים עם פעילויות שונות. לכל אירוע תכנים משלו ולפחות חלקם צריכים להיות מקוריים או ייחודיים. אחרת, הרבה מהיופי והערך המוסף של האירוע לא יתגשמו. כאשר התוכן טוב והחוויה איכותית, האירוע הופך למוצלח במיוחד.

> לעוד מידע בקרו באתר של israel conference company