כסא משרדי – איך בוחרים כסא בצורה נכונה?

נהוג לחשוב שסביבת עבודה מתייחסת בעיקר לסוג האנשים איתם אנחנו עובדים. הרבה פעמים כשעושים כתבה בתקשורת על סביבת עבודה, מתייחסים ליחס ולתקשורת בין העובדים השונים, ועל פי זה גם נהוג לתת ציונים גבוהים או נמוכים.

אך זה לא מדויק לגמרי, שכן סביבת עבודה מתייחסת גם לכל מה שקשור להיבט של ריהוט משרדי והאופן בו הוא משרת אותנו בשביל לבצע עבודה כזו או אחרת. אם אנחנו רוצים שהעובדים שלנו יעשו עבודה טובה, יתנו תפוקה מלאה לשכר שאנחנו משלמים להם, אזי שעלינו להתייחס לא רק לשאלה מי עובד איתם ומה היחס בין העובדים השונים אלא גם איזה סוג ריהוט אנחנו מספקים להם.

אחד הדברים שאנחנו צריכים לספק לעובדים שלנו הם כסאות משרדיים. מדובר בפריט ריהוט משרדי מאוד משמעותי, שכן הם אמורים לשבת במשך שעות ארוכות מול השולחן, מול המחשב, ואם הכיסא יהיה טוב ונוח, אז יהיה להם קל יותר לבצע את העבודה ולא יגרם להם כאב בגב או באזורים אחרים בגוף.

כיצד בוחרים כסא בצורה נכונה

בעיקרון, כל עובד זקוק לכסא אחר אשר מותאם ספציפית עבורו. מאחר ואנחנו לא יכולים לקנות לכל עובד כסא משלו, אז יהיה נכון לקנות כסאות שניתן לבצע בהם התאמות מבחינת גובה ומבחינות אחרות.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לוודא שהכסא מרופד בצורה נוחה, שאפשר לנוע איתו בקלות ממקום למקום, הוא צריך להיות בעל משענת גבוהה ומושב רחב מספיק בשביל שיהיה ניתן לשבת עליו בצורה נוחה. מלבד כל זה, מוטב שאנחנו נקנה כסא משרדי שעונה על צרכים אורתופדיים של העובדים שלנו, בשביל שלא ירגישו תחושת כאב בגב או בשום מקום אחר בגוף במשך זמן העבודה.

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרשרת שם, רלוונטית בכל גיל
שמות הם דבר בעל משמעות רבה, יש המאמינים כי שם האדם משפיע על האופי ודרכי ההתנהגות של האדם לאורך כל שנות...
קרא עוד »
ינו 30, 2023
ביטול פוליסות ביטוח בלי להתייבש על הקו – טיפים מועילים
ביטול פוליסות ביטוח הינו כאב ראש אחד גדול. ולמה? כי סוכני הביטוח איתם אתם מתקשרים ינסו לעשות הכול על...
קרא עוד »
יול 22, 2021
איך לסגור עסקה – המדריך המלא
על הנייר, היכולת לסגור עסקה מורכבת ממספר צעדים פשוטים למדי: להתכונן מראש עם כל המידע הנחוץ, לעשות את...
קרא עוד »
ינו 19, 2021